Skip to content


A sors ajándéka: egy palack furmint

Többeket megihletett a díj, azaz a Karádi és Berger pince 2004-es tokaji furmintja: a pár napja közzétett rejtvényre kereken egy tucat megfejtés érkezett, és a szigorú zsűri mind a tizenkettőt helyesnek ítélte. Nem a megfejthetetlenség volt a cél, sőt! A fotók 2007 tavaszán készültek, mindkettő a 8-as főút irányából, de eltérő szögből. Arra sajnos már a fotókat készítő Scheffer János sem emlékezett, hogy pontosan hol állt a kamera. Az expozíció eltérő helyét mindenki megemlítette, meg sok mást is: például hogy a két képen más irányba hajlanak a fák.
A lényeg: a bort kisorsoltam egy nagyon egyszerű módszerrel. A tizenkét nevet felírtam egy-egy cetlire, összekevertem, és megkértem legkisebb gyermekemet, hogy válasszon ki egyet közülük. És így elő is állt a nyertes, akit e-mailben értesítettem. Mivel nem vagyok felhatalmazva, hogy személyét nyilvánosságra hozzam, ezért most csak annyit mondhatok, hogy az értesítés e poszt élesítésével egy időben elment, az egyeztetés folyik, hogy mikor és hol kerüljön sor az ünnepélyes díjátadóra.

Mindenkinek köszönöm a részvételt. Folytatás is lesz.

Címkék: játék somló

A bejegyzés trackback címe:

https://borboy.blog.hu/api/trackback/id/tr431580690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása