Skip to content


Borászok kiáltványa

Az előző posztban csak említettem, most pedig olvasható: a borászok kiáltványa. Akik aláírták, nem akárkik. Ezt-azt letettek az asztalra, főleg persze borokat. Most pedig a véleményüket. A levél alján az aláírók között szerepel három szervezet is: a Pannon Bormíves Céh, a Vindependent Független Szőlész Borász Szövetség és a Vinum Praemium Alapítvány.

Kattintson és olvasson!

Alulírott magyar borászok a következő kiáltványt fogalmazzuk meg a Nemzeti Bormarketing Programot folytatni szándékozó Közösségi Bormarketing Kft. tevékenységének megindulásával kapcsolatban:

1. Az aláírók nem értik, hogy a Nemzeti Bormarketing Programot korábban koordináló, a magyar borászatok és borászati szervezetek által támogatott Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. működését ki és milyen szándékkal lehetetlenítette el.

2. Az új szervezetet úgy választották ki, hogy az FVM miniszter döntés előkészítő szervezeteként funkcionáló Bormarketing Bizottság annak szakmai pályázatát alkalmatlannak minősítette. Éppen ezért az aláírók semmilyen szakmai közösséget nem vállalnak az újonnan kiválasztott, magát Közösségi Bormarketing Kft.-nek nevező szervezettel. Egyúttal követeljük, hogy a Bormarketing Bizottság személyi összetétele a helyzet tisztázásáig ne változzon.

3. Az alulírott szervezetek és borászatok semmilyen tájékoztatást nem kaptak és nem kapnak a már általuk befizetett forgalomba hozatali járulékok felhasználásáról. Felszólítjuk a kormányzatot, hogy a befolyt összegekről hitelt érdemlő elszámolást készítsen.

4. Felszólítjuk a Közösségi Bormarketing Kft.-t, az AMC-t és a kormányzatot, hogy a helyzet tisztázásáig hirdessen moratóriumot új bormarketing pályázatok kiírására.

Bacsó András, Baráth Sándor, Berecz Stephanie, Bock József, Bodó Judit, Bott Frigyes, Bukolyi László, Bussay László, Demeter Zoltán, ifj. Figula Mihály, ifj. Gál Tibor, Gere Attila, Györgykovács Imre, Heimann Zoltán, Homonna Attila, Ipacs Szabó István, Jásdi István, Karner Gábor, Kaló Imre, Kiss Gábor, Laposa József, Légli Ottó, Liptai Zsolt, Dr. Lőrincz György, Matolcsy Sára, Mészáros László, Molnár Péter, Dr. Pók Tamás, Szentesi József, Takács Lajos, Takler Ferenc, Tarnóczi Zoltán, Tiffán Zsolt, Vida Péter

Pannon Bormíves Céh, Vindependent Független Szőlész Borász Szövetség, Vinum Praemium Alapítvány

Címkék: bormarketing

A bejegyzés trackback címe:

https://borboy.blog.hu/api/trackback/id/tr121730161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fiatalborivo 2010.02.04. 21:27:12

Na így ezzel együtt még érdekesebb a helyzet, kiváncsian várom a reakciókat.

süti beállítások módosítása