Skip to content


Gábor, az alkoholista

Felül kell vizsgálnom egykori posztomat, melyben megpróbáltam összegyűjteni a fontosabb önkéntes borfirkászokat. Azóta minimum megkétszereződött a számuk, meg mintha valamiféle káeurópai gondolatkeringető is beindult volna: lásd a Polish Wine Guide-ot jegyző Wojciech Bońkowski és a Művelt Alkoholisták együttműködését. Szóval csupa öröm az élet, ami arra sarkallt, hogy ismét hozzálássak az anyaggyűjtésnek. És akkor ráadásnak befutott az egykori kolléga, Gábor, az alkoholista, aki hosszabb szünet után „ismét belecsap a lecsóba”, és így az itteni olvasósarkot is gazdagítja. Olvassák szeretettel vörös és fehér blogját borokról, ételekről, életekről, és ahogy kérte: vitatkozzanak, de alkalomadtán egyet is érthetnek vele...

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://borboy.blog.hu/api/trackback/id/tr762269970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2010.09.04. 07:58:20

Szerintem érdemes bevenni a sorba az immár fél éve rendszeresen (néhány naponta) frissülő ugyancsak alföldi kötődésű blogot a Borrajongót (borrajongo.blog.hu/) ahol Barta doki és Pardi Norbi egyesítette az erőit.

Ugyancsak hasznos olvasmány (főleg a magyarul nem tudó, hazánkban ideigelensen állomásozó egységek számára) a Wine Guide to Hungary (budapestdailyreview.com/wineguide/) ami egy magyar borissza angol nyelvű kóstolójegyzeteinek a gyüjteménye.

Weér Yvo · http://borboy.blog.hu 2010.09.04. 08:39:39

@BZoltan: Köszönöm a javaslatokat. Mindkettőt becsatornáztam a google readerembe.

czudarka 2010.09.06. 20:19:44

Szeretem, ha Gábor iszik!!!!!!
azt is ha ezeket megírja!!!!!!!!!!!!
Én szeretem Gábort! / a globális felmelegedés, még mindig kerül engem!/hál Isten!//

Egyszerűen hajrá B.G.

drbarta · http://borrajongo.blog.hu 2010.09.07. 06:24:37

@BZoltan: Köszönöm szépen a figyelemfelkeltő sorokat!
@Weér Yvo: Köszönöm szépen a linket!

süti beállítások módosítása